اجاره خودرو ارزان

آنچه در مورد اجاره خودرو صداقت رنت نمی دانید

---

شروع قیمت از :

---

---

شروع قیمت از :

1.000.000

---

شروع قیمت از :

900/000

1400 به بالا

شروع قیمت از :

795/000 تومان

2021 - 2024

شروع قیمت از :

970.000

1400 - 1401

شروع قیمت از :

1.270.000

2016 - 2018

شروع قیمت از :

1.770.000

2022 - 2023

شروع قیمت از :

1.290.000

2019 - 2021

شروع قیمت از :

۱.۹۶۰.۰۰۰

2020 - 2023

شروع قیمت از :

970.000

2017 - 2019

شروع قیمت از :

1.290.000

اجاره خودرو ارزان

اجاره خودرو ارزان با صداقت رنت

اجاره خودرو ارزان یک راه هوشمندانه برای کاهش هزینه‌های سفر است. با انتخاب خودروی اقتصادی، هزینه‌های سوخت و اجاره را به حداقل می‌رسانید و بودجه بیشتری برای لذت بردن از سفر دارید.

شرکت‌ صداقت رنت انواع خودروهای اقتصادی و کم‌مصرف را با تخفیف‌های ویژه و بسته‌های متنوع ارائه می‌دهد. با اجاره خودروی ارزان، سفری راحت و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

اجاره خودرو ارزان چه مزیت هایی دارد؟

اجاره خودرو ارزان

صرفه جویی در هزینه ها

طبیعتا اجاره خودرو با قیمت مناسب هزینه های شما را کنترل میکند.

اجاره خودرو ارزان

مناسب برای مدت زمان طولانی

برای مدت های طولانی به صرفه بوده و شما را از تاکسی و آژانس بی نیاز میکند.

اجاره خودرو ارزان

مناسب برای قرار های کاری

خودرو شما در قرار های کاری مهم نشان دهنده سطح بیزینس شماست

اجاره خودرو ارزان

مناسب برای مراسمات

هزینه های بالا مراسمات مشکل بزرگیست که اجاره خودرو ارزان آن را حل کرده.

اجاره پراید ارزان

با صداقت رنت ، خودرو ارزان با کیفیت عالی اجاره کنید

سوالات متداول

.مشتریان عزیز می توانند پس از انتخاب خودرو مورد نظر خود از طریق تماس تلفنی ، واتس اپ ، ایمیل و همچنین، به صورت رزرو آنلاین خودرو مورد نظر خود را بدون پرداخت هیچ گونه وجهی رزرو نمایند

 

.ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم. + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ). + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

 
h30 cross

نکات مهم برای اجاره ماشین ارزان

برای اجاره ماشین در تهران ارزان بی گدار به آب نزنید. برخی از افراد به محض مشاهده قیمت ارزان، وسوسه می شوند و تمام تلاش خود را می کنند تا خودروی موردنظر را بدست آورند. در صورتی که ارزانی بیش از حد منطقی نیست. با رعایت نکات زیر می توانید اقدام به اجاره ماشین در تهران ارزان کنید:

از قبل برنامه ریزی کنید!

به منظور اجاره خودرو ارزان در تهران باید از قبل برنامه ریزی کنید. خصوصا اگر یک مدل خودروی خاص مدنظر شماست. مدتی قبل از آغاز سفر با شرکت اجاره دهنده خودرو تماس بگیرید و درخواست خود را با آن ها در میان بگذارید. البته می توانید به وب سایت این شرکت ها نیز مراجعه کنید و خودروی موردنظر را به طور آنلاین رزرو کنید. توجه داشته باشید که باید خودرو را با شرایطی که تحویل گرفتید، به شرکت برگردانید. به طور مثال خودرو باید از نظر فنی سالم باشد، باک سوخت پر باشد و خودرو تمیز باشد. توصیه می کنیم با خودروی اجاره ای به طور محتاطانه رانندگی کنید تا آسیبی به آن نرسد.

اجاره خودروی ارزان

قرارداد اجاره را مطالعه کنید!

برای اجاره ماشین ارزان تهران عجله نکنید. قراردادی که شرکت در مقابل شما قرار می دهد را به خوبی مطالعه کنید و تمام بندها، تبصره ها و مفاد را مورد بررسی قرار دهید. از آنجایی که قرارداد شرکت های اجاره دهنده خودرو جزو قراردادهای رسمی به شمار می رود ممکن است اصطلاحاتی در آن بکار رفته باشد که شما قادر به درک آن ها نباشید. حتما راجع به این کلمات سوال کنید و امضای قرارداد را با آگاهی کامل انجام دهید.

اجاره خودروی ارزان

از سلامت فنی ماشین مطمئن شوید!

کارشناسانی که در شرکت صداقت رنت حضور دارند خودرو را از نظر فنی بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع شما می رسانند. همچنین خودتان می توانید دست بکار شوید و خودرو را ارزیابی کنید. اگر نسبت به این موضوع سهل انگاری به خرج دهید، بروز هرگونه مشکل فنی بر عهده شما خواهد بود. اگر بعد از اطمینان از سلامت فنی خودرو، در حین سفر با مشکل مواجه شدید به طور خودسرانه خودرو را به تعمیرگاه نبرید. زیرا باید از قبل با شرکت هماهنگ کنید.
توجه داشته باشید که باید خودرو را با شرایطی که تحویل گرفتید، به شرکت برگردانید. به طور مثال خودرو باید از نظر فنی سالم باشد، باک سوخت پر باشد و خودرو تمیز باشد. توصیه می کنیم با خودروی اجاره ای به طور محتاطانه رانندگی کنید تا آسیبی به آن نرسد.

کمتر کسی وجود دارد که تمایلی به اجاره خودرو ارزان نداشته باشد. خصوصا آنکه خودرو لوکس و لاکچری باشد و بخواهد هزینه کمی بابت آن پرداخت کند! هنگامی که با هدف اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده به آژانس کرایه اتومبیل مراجعه می کنیم قیمت برای ما فاکتور مهمی محسوب می شود و به آن توجه ویژه ای نشان می دهیم. قطعا اجاره خودرو ارزان برای ما جذابیت بیشتری خواهد داشت. این مطلب با هدف بررسی این موضوع ارائه می شود.

اجاره خودرو برای چه افرادی توصیه می شود؟

اجاره خودرو بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد استفاده طولانی مدت را دارند. به طور مثال اگر قصد دارید به یک سفر چند روزه یا چند هفته ای بروید می توانید به جای استفاده از خودروی شخصی، به سراغ اجاره خودرو بروید. این امر کمک می کند تا هزینه های سفر شما کاهش پیدا کند. همچنین می توانید برای برگزاری جشن عروسی اقدام به اجاره چند ساعته خودرو کنید. اغلب افراد برای جشن عروسی خود به سراغ خودروهای کلاسیک یا لوکس می روند.

این خودروها احتمال خرابی کمتری دارند و جلوه بسیار زیبایی به جشن شما می دهند. در مطالب گذشته تحت عنوان ” اجاره خودرو کلاسیک ” به این موضوع پرداختیم. خودروهای کلاسیک جزو آن دسته از خودروهای قدیمی هستند که تولید آن ها متوقف شده و تعداد کمی از آن ها در کشور وجود دارد. اگر تمایل به اجاره خودرو ارزان دارید ممکن است خودروهای کلاسیک برای شما مقداری گران باشند.

اجاره خودروهای ارزان خارجی

برخی از افراد تصور می کنند که نرخ کرایه تمام اتومبیل های خارجی گران است و امکان اجاره خودرو ارزان وجود ندارد. در حالی که تمام خودروهای خارجی لزوما از قیمت بالایی برخوردار نیستند و در میان آن ها می توان خودروهای مناسب، باکیفیت و بروز را پیدا کرد که کرایه آن ها به طور روزانه کمتر از 2 میلیون تومان است. به طور مثال مزدا 3، برخی از مدل های سانتافه، اپتیما، هیوندای جنسیس و … جزو این دسته از خودروها محسوب می شوند که البته از طرفداران ویژه ای هم برخوردارند.

نوع دیگری از خودروهای خارجی به نام کروک نیز وجود دارند که ظاهری اسپرت دارند. خودروهایی که سقف تاشو دارند کروک نامیده می شوند و به همین دلیل در میان جوانان بسیار محبوب هستند. فرمی که در ساخت این خودروها بکار رفته باعث می شود که شتاب و سرعت آن ها به میزان زیادی ارتقا پیدا کند. اغلب کروک های موجود در بازار قیمت بسیار بالایی دارند و افرادی که توانایی خرید آن ها را ندارند اجاره بهترین راهکار محسوب می شود.

اجاره ماشین ارزان در تهران

چرا اغلب افراد به دنبال رنت ماشین ارزان در تهران هستند؟ آیا اجاره خودرو ارزان مزایای بیشتری نسبت به اجاره خودرو لوکس دارد؟ پاسخ این سوال ارتباط مستقیمی به نیاز شما دارد. به طور مثال برخی از افراد به دلیل ترافیک و شلوغی بیش از حد شهر تهران، تمایلی ندارند تا خودروی لوکس خود را از پارکینگ خارج کرده و آن را در ترافیک روانه کنند. زیرا این موضوع ریسک زیادی برای آن ها به همراه دارد که می توان به تصادفات، پیدا نکردن جای پارک، استهلاک خودروی شخصی و … اشاره کرد. بر همین اساس اجاره ماشین ارزان برای آن ها انتخاب بهتری محسوب می شود. جالب است بدانید که در اغلب کشورهای توسعه یافته مانند امریکا، آلمان و … شهروندان به جای آنکه هزینه زیادی بابت خرید خودرو پرداخت کنند و مالیات گزافی برای آن بپردازند، به سراغ خدمات آژانس کرایه اتومبیل می روند. آن ها ترجیح می دهند هزینه کمی را بابت رنت خودرو بپردازند اما اقدام به خرید خودروی شخصی نکنند. البته نمی توان گفت تمام افرادی که خودرو اجاره می کنند فاقد اتومبیل شخصی هستند. بلکه بخش اعظمی از شهروندان با اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده تمایل دارند در هزینه های درازمدت خود صرفه جویی کنند. در کشور ایران نیز شرکت های متعددی مانند صداقت رنت فعالیت می کنند که مدل های متنوعی از خودرو را در اختیار شهروندان قرار داده تا بتوانند آن ها را به طور ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و … اجاره کنند. این شرکت با فعال کردن بیمه تکمیلی برای مشتریان، آن ها را از پرداخت خسارت ( فرانشیز ) در حین بروز حادثه مصون می کند و دیگر نیازی نیست که هزینه هایی مانند استهلاک را پرداخت کنند. علاوه بر آن می توان به بیمه بدنه و شخص ثالث با بالاترین پوشش از طریق این شرکت اشاره کرد.

اجاره خودرو اقتصادی

اجاره خودرو ارزان و با کیفیت

اگر به دنبال اجاره خودرو ارزان هستید توصیه می کنیم خودروهای ایرانی را انتخاب کنید. زیرا اغلب خودروهای خارجی به دلیل آپشن ها و امکاناتی که دارند به مبلغ بالایی برای اجاره نیازمند هستند و پرداخت این مبلغ و ارائه ضمانت های لازم برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. همچنین انتخاب شرکت اجاره دهنده نیز تاثیر زیادی در کاهش هزینه های شما خواهد داشت. به طور مثال شرکت هایی همچون صداقت رنت علاوه بر عرضه خودرو های مدل بالا، در مقایسه با سایر شرکت ها از تعرفه مناسب تری برخوردار هستند. برای اجاره ماشین ارزان در تهران میتوانید با ما در ارتباط باشید.

اجاره خودرو ارزان

مزایای اجاره خودرو ارزان

رنت خودرو ارزان مزایای زیادی برای افراد به همراه دارد. فرقی نمی کند که شما قصد دارید به سفرهای بین شهری یا درون شهری بروید. بلکه هنگامی که به شرکت های اجاره دهنده خودرو مراجعه می کنید از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

صرفه جویی در هزینه ها

در هنگام اجاره خودرو ارزان تهران بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که علاوه بر قیمت مناسب، از امکانات مناسب نیز برخوردار باشند. توصیه می کنیم صرفا قیمت را مدنظر قرار ندهید. زیرا ممکن است در طول زمان از انتخاب خود پشیمان شوید. این موضوع در زمانی که قصد سفرهای بین شهری و خانوادگی را دارید اهمیت بیشتری پیدا می کند.

 هر چقدر که مدت زمان سفر شما بیشتر باشد به خودرویی نیاز خواهید داشت که آپشن ها و امکانات رفاهی بیشتری داشته باشد. هنگامی از آپشن صحبت می کنیم اغلب افراد تصور می کنند که منظور ما صرفا اجاره خودرو لوکس است. در حالی که برخی از تولیدات داخل نیز می توانند نیاز مشتریان را برآورده کنند و در هزینه های آن صرفه جویی کنند.

حق انتخاب

با مراجعه به شرکت هایی همچون صداقت رنت حق انتخاب خواهید داشت. شما می توانید مدل خودرو را بر اساس نیاز خود ( شرکت در مراسمات رسمی، ملاقات های کاری و … ) انتخاب کنید. برای ارزانترین اجاره خودرو در تهران خودروهایی از جمله رانا، پژو 405، پژو پارس، پژو 206 و … گزینه های مناسبی به شمار می روند. این خودروها علاوه بر قیمت مناسب، از امکانات قابل قبولی برخوردارند.

4/5 - (1 امتیاز)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها