اجاره خودرو با راننده

رنت ماشین با راننده تشریفاتی ساعتی و روزانه

شروع قیمت از :

۶.۷۴۰.۰۰۰ تومان

car-door
ظرفیت سرنشین
گیربکس
سیستم تهویه
تعداد چمدان

اجاره خودرو با راننده و تشریفاتی در تهران

از انجایی که تعداد کلاهبرداران و سودجویانی که در زمینه های مختلف اقتصادی روز به روز در حال افزایش است افراد باید برای اجاره خودرو با راننده دقت بسیار زیادی داشته باشند و بتوانند با دقت و تمرکز، شرکت اجرای خودرویی را انتخاب کنند که کاملا معتبر باشد و از لحاظ قانونی نی مورد تایید مراجع حقوقی قرار گرفته باشد. خوشبختانه امروزه شرکت صداقت رنت تمامی این نکات قانونی را رعایت کرده است و بهترین هزینه را در کنار بهترین امکانات برای مردم بوجود آورده است تا آنها بتوانند به راحتی از مزایای اجاره خودرو با راننده بهره مند شوند.

اجاره خودرو با راننده

وضعیت رانندگان مجموعه صداقت رنت

اجاره خودرو با راننده

ظاهر آراسته و شیک

زیبایی و آراستگی ظاهری است یک راننده یکی از مهمترین عوامل است زیرا خوش پوش بودن و داشتن ظاهری پاکیزه و مرتب قطعا برای سرنشینان ماشین خوشایند خواهد بود.

اجاره خودرو با راننده

برخورد مناسب با مشتریان

خوشرویی راننده بسیار موضوع پر اهمیت و مهمی می باشد زیرا اگر قصد سفر با راننده را داشته باشید میتوانید در مسیر طولانی لذت بیشتری را تجربه کنید.

اجاره خودرو با راننده

تسلط به اصول تشریفات

اگر میخواهید به قرار های کاری مهم و مجالس مجلل تشریف ببرید باید با رانندگان مجربی که روی آداب تشریفات تسلط دارند ، به آن جا روید تا بتوانید حس یک فرد مشهور را داشته باشید.

اجاره خودرو با راننده

مهارت بالای رانندگی

مهارت بالا در رانندگی مهمترین عامل است زیرا شما باید اطمینان و آرامش داشته باشید. رانندگان صداقت رنت با تجربه و مهارت بالای رانندگی خود یک سفر آرام و ایمن را برای شما به ارمغان می‌آورند.

نکات اجاره خودرو با راننده در تهران

برای اجاره خودرو با راننده باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. حداقل مدت زمان برای خودرو با راننده ۱۰ ساعت است.
  2. برای سفر به خارج از شهر پارامتر هایی ملاک هستند مثال:
    مسافت رفت + ۵۰٪ از مسافت بازگشت × بهای هر کیلومتر تردد خودرو و اگر در شهرستان توقف داشته باشن ( جلسه کاری یا بازدید از مکانی ) در صداقت رنت سه ساعت اول رایگان است
    ۳ تا ۵ ساعت = ۳ ساعت 
    ۵ تا ۱۰ ساعت = ۷ ساعت
    بیش از ۱۰ ساعت به تعداد ساعتها ( قیمت روزانه در اختیار)
اجاره ماشین با راننده برای مسافرت

3. هزینه های همکار ( راننده ) فقط در صورتی که از تهران خارج بشن به عهده میهمان هستش و در داخل شهر تهران به عهده شرکت ( صداقت رنت ) هستش

4. رانندگان آموزش دیده و حرفه ایی صداقت رنت موظف به اجرای مجموعه قوانین HSE هستن نظیر (راننده مجاز به رانندگی در شب در مسافت بیش از ۴۰۰ کیلومتر نیست ، در روز و شب بعد از هر ۲ ساعت حرکت خودرو ، راننده موظف به توقف و پیاده شدن از خودرو و انجام نرمش های خاصی هستن که گردش خون را بالا برده و ضریب دقت و هوشیاری راننده را افزایش می‌دهد)

5. تمامی راننده ها آموزش دیده هستند.

آنچه در مورد اجاره خودرو با راننده که نمی دانید

اجاره خودرو با راننده یکی از جدیدترین مفاهیم اجتماعی در سراسر دنیا محسوب می شود. گرچه باید قبول کرد که در کشورهای سطح اول جهان سابقه ای طولانی تر نسبت به ایران دارد. اما امروز باید قبول کرد که اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده در ایران رفته رفته تبدیل به یک نیاز اجتماعی شده است. اما چرا؟

اجاره ماشین با راننده برای مسافرت

این موضوع امروز به یک نیاز اجتماعی تبدیل شده است. علت این موضوع را می توان از چند جنبه مورد بررسی قرار داد. اولین جنبه این موضوع را می توان از دید تاریخ معاصر نگاه کرد. اولین نیاز اجتماعی به اجاره خودرو با راننده با بدون راننده این بود که این مفهوم امکان بهره مندی اقشار مختلف از خودرو های لوکس را فراهم می آورد. در واقع اولین و مهمترین هدف استفاده از مفهوم اجاره خودرو همین موضوع بوده و هست.

در هر جامعه ای درصد بالایی از افراد بضاعت قابل قبولی دارند. به نوعی می توان گفت که بسیاری از افراد جامعه امکان استفاده از کاملترین حقوق رفاهی در اجتماع را ندارند. بنابراین استفاده از ماشین های لوکس و یا خانه های آنچنانی عمدتا تنها در اختیار درصد محدودی از جامعه است. اما آیا واقعا درصد بالایی از جامعه به خاطر عدم تمکن مالی بالا باید از داشتن چنین امکاناتی محروم شوند؟ آیا این افراد حق استفاده از چنین امکاناتی را در موقعیت های مختلف ندارند؟ این سوالی بود که اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده به بخش مهمی از آن پاسخ می دهد. در واقع اجاره خودرو این امکان را در اختیار تمام اقشار جامعه قرار می دهد که بتوانند به صورت موقت از موقعیت اجتماعی بالا با هزینه ای کمتر برخوردار شوند. اما این تنها اولین جنبه از کارکردهای اجاره خودرو محسوب می شود.

اجاره خودرو با راننده برای برخی از افراد مناسب است و برای برخی دیگر هم  مناسب نیست در حالت کلی افراد باید شرایط خود را مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند تصمیم درست و عاقلانه ای بگیرند. 

اجاره ماشین با راننده در تهراناما متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی و هزینه های جانبی بسیار بالایی که برای اجاره خودرو با راننده وجود دارد برخی ترجیح میدهند که به سراغ آن نروند. البته این تصور دارای بعد منطقی نیست و نمی توان گفت که کاملا صحیح است؛ 

جالب است بدانید یکی از دلایلی که باعث شده است تا بسیاری از افراد مرفه جامعه به سراغ آن بروند آن است که هزینه های مربوط به اجاره اتومبیل بسیار به صرفه تر است و دیگر نیازی نیست تا نگران مسائل مربوط به نگهداری اتومبیل باشند. از آنجایی که خودروهای لوکس نیاز به مراقبت و نگهداری دارند، بسیاری از افراد نمی توانند این کار را انجام دهند و فرصت کافی برای مراقبت از خودرو ندارند و از طرفی دیگر هم با توجه به اینکه تنها در روزهای خاصی از سال به اتومبیل لوکس نیاز دارند و در حالت عادی نمی توان با چنین خودروهایی به گشت و گذار در سطح شهر پرداخت، تصمیم معقولانه آن است که به سراغ گزینه ای همچون اجاره خودرو با راننده بروند.

اجاره خودرو با راننده دارای نکات بسیار مهمی است که افراد و متقاضیان باید قبل از هرچیزی به آنها توجه کنند. تجربیات مختلف در این حوزه نشان می دهد افرادی که بدون داشتن اطلاعات کامل به سراغ اجاره خودرو با راننده می روند ممکن است دچار خطا و اشتباهات بسیار زیادی شوند و هزینه و زمان آنها در این مسیر از دست برود. همین موضوع باعث شده است تا به افراد توصیه کنیم که قبل از هرگونه آسیب و خسارتی به مسائل قانونی زیر دقت داشته باشند:

اولین و مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید آن است که در ابتدا تاریخی که می خواهید خود را اجاره کنید مشخص کنید و دقیقا چند روز قبل از روز معین شده به سراغ شرکت اجاره خودرو بروید و پش از انجام مشاوره های لازم در این زمینه، نوع خودرویی را که می خواهید با توجه به بودجه ای که در دست دارید مشخص کنید. اکنون ممکن است این سوال مهم برای شما ایجاد شود که چرا باید از چند روز قبل به سراغ شرکت اجاره خودرو رفت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت از آنجا که اجاره خودرو با راننده دارای مراحل مختلفی است و باید قرارداد هم تنظیم شود بهتر است برای آنکه خودروی مورد نظر شما در روز مورد نظرتان ناموجود نشود و زمان شما از دست نرود، اقدامات لازم را از چند روز قبل انجام دهید.

اجاره ماشین با راننده در تهراناز دیگر نکاتی که باید آن را در نظر داشته باشید آن است که به هیچ عنوان از روابط دوستانه و رفاقتی برای اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده استفاده کنید و حتما به دنبال تنظیم قرارداد رسمی باشید. از آنجایی که در سال های اخیر دعاوی حقوقی بسیار زیادی در زمینه اجاره خودرو بدون قرارداد رسمی انجام شده است و افراد خسارات بسیار زیادی را متحمل شده اند به شما توصیه میکنیم که تنظیم قرارداد را جدی بگیرید.

هنگامی که قرارداد را منعقد گردید و ماشین مورد نظر خود را تحویل گرفتید حتما قبل از استفاده از آن به طور کامل بدنه و مسائل فنی آن را بررسی کنید که مشکلی وجود نداشته باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیب در مسائل ظاهری و فنی خودرو حتما جریان را به شرکت اطلاع دهید که آسیب های بوجود آمده و خسارات  ناشی از آن ها دامن گیر شما نشود. البته در صورت مراجعه به یک شرکت معتبر مانند صداقت رنت، خیال شما از این جهت راحت خواهد بود و دیگر نگران چنین مسائلی نخواهید بود اما احتیاط شرط عقل است و بهتر است هیچگاه آن را کنار نگذارید.

اجاره ماشین با راننده در تهرانقبل از انعقاد اجاره خودرو با راننده حتما به مفاد قراردادی که می خواهید امضا کنید دقت داشته باشید. تمامی محتوای حقوقی موجود در قرارداد اجاره نامه شما دارای اعتبار قانونی هستند و در محاکم قضایی قابلیت استناد دارند پس بهت است نکات مربوط به آنها را به طور کامل برای خد تشریح کنید و در صورت بروز هرگونه مشکلی قبل از امضا از طرفین قرارداد بخواهید تا آن را اصلاح کند. این مسائل حقوقی برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات و چالش های قانونی بسیار مهم هستند و نباید آنها را نادیده بگیرید.

در قرارداد دقت داشته باشید که مدارک مربوط به خودرو کامل باشد و ازین نظر مشکلی وجود نداشته باشد. مدارکی همچون بیمه بدنه  بیمه شخص ثالث در این زمینه بسیار مهم است و باید آنها را کامل کرد؛ چرا که حادثه هیچگاه خبر نمی کند و این امکان وجود دارد که هر لحظه مشکلی برای خودرو بوجود آید و در صورت عدم وجود این مدارک تمامی هزینه ها و خسارات مربوط به خودرو بر عهده مشتری که ماشین را در دست دارد خواهد بود.

برای اجاره خودرو با راننده، حتما به تعداد نفراتی که می خواهید از خودرو استفاده کنید دقت داشته باشید؛ چرا که تمامی هزینه هایی که می پردازید به ظرفیت اتومبیل و برندی که انتخاب می کنید بستگی دارد و به همین خاطر هم به شما پیشنهاد می دهیم که اگر می خواهید دو نفره از ماشین استفاده کنید، خودرویی با ظرفیت جمعیت کمتر را انتخاب کنید تا هزینه های جانبی شما نیز به صرفه و مناسب باشد. طاقت رنجت می تواند تمامی اطلاعات لازم را در این زمینه به شما ارائه دهد و کارشناسان حرفه ای ان به شما کمک کنند تا در مدت زمانی کوتاه بهترین نتیجه را بدست آورید.

از مباحث مهم دیگری که نباید آن را فراموش کنید آن است که قرارداد و هزینه ای که می پردازید تنها مربوط به خود اتومبیل است و دیگر هزینه های اضافی مانند مخارج سوخت  بنزین بر عهده مشتری است و باید در تاریخی که خودرو را در دست دارید برای هر مقدار مسیری که می خواهید بپیمایید سوخت آن را هم تامین کنید.

اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده از دو دیدگاه کاملا متفاوت بهره می برد. در واقع در کشورهایی مانند ایران عمدتا با دید اجاره خودرو لوکس تعبیر می شود اما در یک کشور سطح اول دیدگاه دیگری وجود دارد. البته باید قبول کرد که طی سال های گذشته کمی این دیدگاه در ایران تعدیل شده است. اما همچنان تفاوت های بنیادی میان این دو دیدگاه وجود دارد.

بگذارید ساده تر توضیح دهیم. وقتی شما در ایران نیاز به ماشین پیدا می کنید، اولین ایده شما و اولین تلاش های شما در جهت خرید ماشین است. یعنی شما خرید ماشین را بهتر از هر روش دیگری می دانید. اما یک فرد که در جامعه ای سطح اول زندگی می کند مستقیم به این نتیجه نمی رسد که خرید ماشین بهترین گزینه است.

اجاره ماشین با راننده در تهراناو اول این سوال را مطرح می کند که نیازش به خودرو در چه میزان است؟ آیا او قرار است به صورت روزانه از خودرو استفاده کند یا تنها برای چند روز در ماه به خودرو نیاز دارد؟ سوال دومی که بسیار مهمتر است این است که آیا امکان نگهداری از خودرو را دارد؟ شرایطی مانند داشتن پارکینگ و … ؟ آیا این فرد توانایی تامین هزینه ها و مخارج دیگر خودرو مانند بیمه و … را دارد؟ همچنین آیا این فرد می تواند ریسک رانندگی در خیابان را به جان بخرد؟ در صورت بروز تصادف آیا امکان پرداخت هزینه های آن را دارد؟ در مجموع آیا داشتن خودرو به عنوان یک امتیاز و رفاه اجتماعی برای او محسوب می شود یا خیر؟

مجموع این سوالات و چند سوال دیگر است که باعث می شود یک فرد در جامعه ای پیشرفته در نهایت تصمیم به خرید خودرو بگیرد و یا راه دیگری را انتخاب کند. بنابراین آن چیزی که امروز در جامعه خودمان می بینیم و می شنویم واقعیت چندان درستی نیست. در واقع در ایران خرید خودرو در هر شرایطی اولویت قرار داده شده است اما این چیزی نیست که با منطق اقتصادی درست باشد. این همان تفاوت بنیادی در نگاه به موضوعی مانند اجاره خودرو است. احتمالا اکنون می توانیم کمی ساده تر با سایر جنبه های کارکرد اجاره خودرو با راننده یا بدون خودرو کنار بیاییم.

اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده تنها مختص افرادی نیست که از داشتن خودرو محروم هستند. در واقع یکی از مهمترین مشتریان اجاره خودرو کسانی هستند که خودشان دارای خودرو هستند. شاید برای شما عجیب باشد اما این واقعیت دارد. در واقع بسیاری از کسانی که خودروهای لوکس دارند دلشان نمی خواهند در هر موقعیتی از این خودرو استفاده کنند. در واقع داشتن و رانندگی خودروی لوکس خود به خود یک ریسک بسیار بزرگ محسوب می شود. در واقع خسارت هایی که متوجه این نوع خودروهاست از نظر هزینه چند برابر سایر خودروهاست. بنابراین خود به خود رانندگی این چنین خودروهایی در مرکز شهر یا برای مسافرت پر ریسک محسوب می شود.

اجاره خودرو با راننده تهراناز این رو بسیاری از کسانی که دارای چنین خودروهایی هستند برای این که بتوانند ریسک رانندگی این چنین خودروهایی را کم کنند از امکانی به نام اجاره خودرو استفاده می کنند. بنابراین اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده یکی از مهمترین امکانات برای چنین افرادی محسوب می شود.

آیا اجاره خودرو یک کار منطقی محسوب می شود یا خیر؟

اجاره خودرو با راننده تهرانپیش از هر چیزی پاسخ این سوال به خود شما بستگی دارد. در واقع باید دید که آیا بر اساس نیاز شما بهتر است که سراغ اجاره خودرو بروید یا خیر؟ عمده ترین سوالی که شما باید پاسخ دهید این است که نیاز شما به خودرو چقدر است؟ آیا قرار است به صورت روزانه از خودرو استفاده کنید و یا خودرو را تنها به عنوان یک امکان برای روزهای خاصی از سال می دانید؟ برخی از ما از خودرو به عنوان یک نیاز روزانه استفاده می کنیم. در چنین شرایطی به نظر نمی رسد که اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده گزینه مناسبی باشد. اما اگر استفاده روزانه از خودرو ندارید میتوانید به اجاره خودرو به عنوان یک گزینه مناسب نگاه کنید.

در یک سوی اجاره خودرو ما مزایایی همچون امکان انتخاب گسترده خودرو، امکان استفاده از خودروی لوکس، ریسک کم در رانندگی و نگهداری، هزینه کم نگهداری و … دانست. اما در سوی دیگر اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده معایبی دارد که شاید مهمترین این معایب این باشد که به هر حال خودرویی که سوار می شوید برای خودتان نیست و این می تواند حس ترس به شما القا کند. وقتی نکات مثبت و منفی اجاره خودرو را کنار یکدیگر قرار می دهیم می توانیم به این نتیجه برسیم که اجاره خودرو می تواند گزینه بسیار خوبی در جامعه باشد. به زبان ساده تر مزایای اجاره خودرو می تواند از جهات مختلفی بیشتر از معایب آن باشد. از این روست که همچنان اجاره خودرو توانسته جای خودش را در جامعه باز کند و به عنوان یک نیاز اساسی خودش را معرفی نماید.

یکی از مهمترین کارکرد های اجاره خودرو با راننده این است که ریسک استفاده از امکان اجاره خودرو را کاهش می دهد. همانطور که گفتیم یکی از مهمترین ریسک های اجاره خودرو، امانی بودن آن است. بنابراین زمانی که یک راننده همراه با شما فرستاده می شود و راننده مسئولیت تمامیت خودرو را بر عهده می گیرد به نوعی این بار امانت از دوش شما برداشته می شود. به نوعی همه مسئولیت خودرو از رانندگی تا نگهداری و تمام ریسک های مربوط به این حوزه بر دوش راننده خواهد بود و شما مسئولیتی از این حیطه نخواهید داشت.

اجاره خودرو با راننده تهرانبنابراین اجاره خودرو با راننده هم اجازه می دهد که شما در موقعیت هایی که می خواهید از جلوه خوبی برخوردار شوید و سطح زندگی بالایی را برای مدت زمانی مشخص تجربه کنید و از طرف دیگر استرس و ریسک کمتری در خصوص تحویل خودرو خواهید داشت.

اما به جز این همچنان می توان مزایای دیگری برای اجاره خودرو با راننده در نظر گرفت. بیایید فرض کنیم که شما قصد دارید از شهری به شهر دیگر سفر کنید. در این سفر می خواهید خود و خانوادتان راحتی خوبی داشته باشند. از این رو تصمیم می گیرید یک ماشین خوب و جادار اجاره کنید. اما دلتان نمی خواهد خودتان رانندگی کنید. شما هم دوست دارید در طول مدت سفر همراه خانواده تان حضور داشته باشید. در چنین شرایطی اجاره خودرو با راننده می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

از طرفی دیگر شما باید این موضوع را بدانید که هزینه اجاره خودرو با راننده در شرکت های معتبر اجاره خودرو به نحوی تعیین می گردد که عموم مردم بتوانند به راحتی آن را پرداخت کنند. بنابراین به افراد توصیه میکنیم که قبل از آنکه از آن پشیمان شوند و پیگیری آن را به عقب بیندازند به سراغ چند موسسه معتبر در این حوزه بروند تا با توجه به بودجه ای که دارند بتوانند یک اتومبیل شیک برای بهترین روزهای زندگی انتخاب کنند. یکی از شرکت هایی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه اکثریت مردم بوده است و رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است، شرکت اجاره خودرو صداقت رنت است. عموم مردم می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در هر زمانی که می خواهند برای اجاره خودرو با راننده به سراغ صداقت رنت بروند و از خدمات مشاوره ای آنها استفاده کنند.

اجاره خودرو با راننده تهران

دیگر نوبتشان رسیده است که با کمک صداقت رنت به رویای همیشگی خود که سوار شدن بر ماشین های لوکس و گران قیمت است برسید و بهترین لحظات را در کنار عزیزترین افراد خانواده خود رقم بزنید. اجاره خودرو با راننده دارای شرایط و مراحلی است که افراد باید قبل از هرگونه اقدامی از انها اگاه شوند تا با داشتن اطلاعات تکمیلی در این حوزه دست به انتخاب بزنند و هزینه های مربوط را پرداخت کنند.

اجاره خودرو با راننده تشریفاتی
همین حالا برای رزرو تماس بگیرید

اجاره خودرو با راننده | مزایا و معایب

اجاره خودرو با راننده دارای مزایا و معایبی است که قصد داریم در این مطلب به آن ها اشاره کنیم. در حال حاضر، رنت یا اجاره خودرو لوکس طرفداران زیادی پیدا کرده و در سطح شهر شاهد تاسیس انواع آژانس کرایه اتومبیل هستیم. اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده امکان پذیر است که قطعا در حالت اول، ریسک مستاجر کاهش پیدا می کند.

شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که دلیل اجاره خودرو با راننده چیست ؟ در پاسخ باید ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که نت خودرو بدون راننده نیز امکان پذیر می باشد. اما در بسیاری از مواقع افراد ترجیح می دهند اجاره خودرو با راننده را انتخاب کنند تا ریسک هایی مانند تصادفات، خرابی، سرقت و … به کمترین حد خود برسد. دلایل متعددی برای اجاره خودرو وجود دارد که در این بخش به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم. حتما برای شما هم پیش آمده که قصد سفر به یک شهر یا کشور دیگر را دارید اما نمی توانید با خودروی شخصی خود سفر کنید. در این شرایط باید بعد از رسیدن به مقصد، به سراغ آژانس کرایه اتومبیل بروید و خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید. امروزه اجاره خودرو در تهران بسیار متداول شده است.

مزایای اجاره خودرو با راننده

سفر خانوادگی و سرگرم کننده

بسیاری از آژانس های کرایه اتومبیل، علاوه بر خودروی سواری، اقدام به کرایه خودروهایی مانند ون نیز می کنند. اگر تعداد اعضای خانواده یا دوستان شما زیاد است می توانید با اجاره یک خودروی بزرگ، سفری لذت بخش تر را تجربه کنید. این خودروها دارای ظرفیت بالا هستند و کرایه کردن آن ها با راننده، خیال شما را از بسیاری مشکلات راحت می کند.

 اجاره خودرو با راننده

 

کاهش استهلاک خودروی شخصی

اگر بخواهید در مسافرت های خانوادگی از خودروی شخصی استفاده کنید، هزینه استهلاک آن در طولانی مدت بسیار زیاد خواهد شد. به نحوی که از نظر اقتصادی برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود. اما اجاره خودرو با راننده به شما کمک می کند تا این هزینه ها را کاهش دهید و سفری دلچسب را تجربه کنید.

عدم نیاز به وسایل نقلیه عمومی

هنگامی که شما اقدام به اجاره خودرو لوکس یا معمولی می کنید دیگر نیازی نیست برای تردد در سطح شهر، منتظر وسایل نقلیه عمومی بمانید. این موضوع باعث صرفه جویی در زمان می شود و به برنامه ریزی روزانه شما کمک زیادی خواهد کرد. پرداخت هزینه به وسایل نقلیه مانند تاکسی و مترو، هزینه سفر شما را افزایش می دهد. اما با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه برای اجاره خودرو، مزایای بیشتری کسب خواهید کرد.

صرفه جویی در بنزین

اگر خودروی شخصی شما قدیمی است یا مصرف بنزین آن زیاد می باشد توصیه می کنیم به سراغ اجاره خودروهایی بروید که از این نظر در جایگاه بهتری قرار دارند. لازم به ذکر است که امروزه خودروهای هیبریدی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند و آن ها را در اغلب شرکت های اجاره خودرو مشاهده می کنیم. مصرف این خودروها به شدت کم است و می توان آن ها را گزینه مناسبی برای حفظ محیط زیست دانست.

ارتقای جایگاه خود در قرارهای کاری

اجاره خودرو با راننده صرفا در مسافرت ها کاربرد ندارد. بلکه شما می توانید در شهر خود نیز اقدام به این کار کنید. تصور کنید که یک قرار کاری مهم دارید و می خواهید بر روی طرف مقابل خود تاثیر بگذارید. در این شرایط می توانید به آژانس های کرایه خودرو مراجعه کنید و بعد از پیدا کردن اتومبیل مورد نظرتان، آن را کرایه کنید و به جلسه کاری خود برسید. اغلب آژانس ها علاوه بر خودروهای لوکس، خودروهای معمولی و آپشنال نیز دارند. در مطالب قبل شما را با اجاره کیا سراتو آبشنال آشنا کردیم و ویژگی های این خودرو را مورد بررسی قرار دادیم.

شما می توانید برای هر موقعیت، یک خودرو کرایه کنید. به طور مثال برای شرکت در جلسات کاری، شرکت در مراسم عروسی و … خودروی مناسب با آن را اجاره کنید. اگر اتومبیل در حین اجاره دچار خرابی شد نگران نباشید. زیرا هزینه تعمیرات آن بر عهده شرکت است و شما هیچ مسئولیتی از این بابت ندارید. همچنین تمام خودروها قبل از آنکه به افراد اجاره داده شوند بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه می شوند و نیازی نیست که شما هزینه ای از این بابت پرداخت کنید.

معایب اجاره خودرو با راننده

مخاطرات و ریسک ها

زمانی که شما اقدام به اجاره خودرو با راننده می کنید ریسک های مربوط مانند تصادفات و سرقت به کمترین میزان خود می رسد. اما اگر بخواهید به سراغ اجاره خودرو بدون راننده بروید میزان ریسک افزایش پیدا می کند. زیرا پیشامدهای غیرمترقبه می تواند شما را دچار هزینه های سنگین کند. به همین دلیل توصیه می کنیم از بیمه هایی که آژانس ها در اختیار شما قرار می دهند مطلع شوید و از آن ها استفاده کنید.

اجاره خودرو با راننده

 

نگرانی در پارک کردن خودرو

هنگامی که در مسافرت هستید و یک خودروی اجاره ای زیر پای شماست یک نگرانی عمده خواهید داشت و آن هم بابت پارک خودرو در مناطق مختلف شهر است. در بسیاری از مکان های دیدنی باید هزینه زیادی بابت پارکنیگ پرداخت کنید که این امر هزینه های سفر شما را افزایش می دهد. علاوه بر آن اگر بخواهید خودرو را در پارکنیگ هتل پارک کنید باید هماهنگی های لازم را هتل انجام دهید.

شرایط سختگیرانه

واقعیت این است که همه افراد مجاز به کرایه خودرو نیستند. بعضی از شرکت ها که خودروی لوکس و لاکچری کرایه می دهند شرایط بسیار سختگیرانه ای دارند. همچنین افراد باید از ضامن و چک معتبر برخوردار باشند و بتوانند چکی به اندازه مبلغ ماشین صادر کنند. سن افراد در این موضوع نیز مهم است و باید حتما یکسال از صدور گواهینامه آن ها گذشته باشد.

عدم آشنایی با قراردادهای قانونی

افرادی که قصد اجاره خودرو از آژانس های مربوطه را دارند باید به مفاد قرارداد اشراف کامل پیدا کنند. تمام تعهداتی که طرفین بر عهده دارند در این قرارداد ذکر می شود و باید به امضای هر دو طرف برسد. در برخی از مواقع شاهد هستیم که عدم انتشار یک تعهد، مشکلات زیاد و تجربه نامطلوبی را به همراه دارد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از اجاره خودرو با راننده به تمام جوانب آن فکر کنید.

سوالات متداول

مشتریان عزیز می توانند پس از انتخاب خودرو مورد نظر خود از طریق تماس تلفنی ، واتس اپ ، ایمیل و همچنین، به صورت رزرو آنلاین خودرو مورد نظر خود را بدون پرداخت هیچ گونه وجهی رزرو نمایند.

ما نیاز به مدرکی برای احراز محل شغل و یا محل سکونت شما داریم. + دریافت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی ( دیپوزیت ). + کپی از گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی

بله، اما در تعطیلات ممکن است تقاضا بیشتر باشد. بنابراین، بهتر است به موقع رزرو کنید تا اطمینان حاصل کنید که خودرو با راننده برای شما در دسترس باشد.

قیمت‌ها به عواملی مانند نوع خودرو، مدت زمان اجاره، مسافت مسیر، و خدمات اضافی بستگی دارد. قبل از اجاره، قیمت‌ها و شرایط را با دقت بررسی کنید.

اجاره خودرو با راننده
3.2/5 - (53 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیایش جعفری

سلام من اجاره ماشین با راننده برای مسافرت یک هفته ای لازم دارم. چه نوع خودروهایی الان در دسترسن و هزینه‌ها چطور محاسبه میشه؟ امکان داره لیست قیمت‌ها و مدل‌های مختلف رو برام ارسال کنید؟

تلفن تماس
9211819776
فرشته جعفریان
پاسخ به  نیایش جعفری

سلام در حال حاضر برای اجاره ماشین با راننده خودرو های زیر موجود هستش:
تویوتا لندکروز روزانه ۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان با راننده ( تردد روزانه ۲۰۰ کلیومتر )
کیا سورنتو ۲۰۱۷ جی تی لاین روزانه ۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان با راننده ( تردد روزانه ۲۰۰ کیلومتر )
هیوندای توسان مدل ۲۰۱۷ روزانه ۴/۵۰۰/۰۰۰ توسان با راننده ( تردد روزانه ۲۰۰ کیلومتر )
هیوندا توسان مدل ۲۰۱۲ روزانه ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان ( تردد روزانه ۲۰۰ کیلومتر )
هیوندای توسان مدل ۲۰۰۹
روزانه ۱/۹۰۰/۰۰۰ تومان ( تردد روزانه ۲۰۰ کیلومتر )
توجه : در سرویس های با راننده خارج از تهران هزینه اقامت و تغذیه راننده ( سه وعده روزانه ) به عهده مهمان میباشد ،
مسافت بین شهر ها بر اساس میزان پیمایش محاسبه می‌شود، و سرویس در اختیار داخل هر شهر روزانه با مبالغ اعلام شده و به میزان ۱۰ ساعت در روز میباشد ،