اجاره خودرو بدون راننده

رنت ماشین بدون راننده در تهران

2010

شروع قیمت از :

1.710.000 تومان

car-door
4
ظرفیت سرنشین
5
گیربکس
A
سیستم تهویه
A/C
تعداد چمدان
3

رزرو اجاره ماشین بدون راننده با شرایط آسان

رزرو اجاره خودرو بدون راننده با شرایط آسان از صداقت رنت کاملاً راحت است و فقط با یک تماس تلفنی در هر زمانی می‌توانید ماشین مورد نظر را رزرو کنید
ساعت کاری مجموعه صداقت رنت:

کارشناسان پشتیبانی: ۷ روز هفته از ساعت ۷ صبح الی ۲۴ شب.
تیم فنی و ترانسفر خودرو: به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته.
امکان تحویل حضوری خودرو: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر.
امکان تحویل خودرو در محل: به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته.

در صداقت رنت شما می توانید خودرو بدون راننده رزرو کنید

نکاتی مهمی که قبل از اجاره خودرو بدون راننده باید بدانید

اجاره خودرو بدون راننده دارای شرایط خاصی است که باید با آنها اشنایی داشته باشید، پس به چند مورد از نکات مهمی که باید به صورت دسته بندی شده اشاره می کنیم:

  1. برای اجاره ماشین بدون راننده بهتر است در ابتدا تاریخی که به خودرو نیاز دارید را مشخص کنید و دقیقا چند رو قبل از تاریخ معین شده اقدامات لازم را انجام دهید تا خودرو مورد نیاز شما در آن رز موجود باشد و به شخص دیگری اجاره داده نشود.
  2. از دیگر مواردی که باید در نظر داشته باشید آن است که شما برای کرایه خودرو تنها هزینه خود ماشین را می پردازید و مخارج جانبی مانند پول بنزین بر عهده شما است و خودتان تصمیم می گیرید که چه مقدار با ماشین مورد نرتان رانندگی کنید و چه مسیری را بپیمایید.
  3. مدارک مهم مربوط به خودرو همانند بیمه بدنه خودرو و بيمه شخص ثالث آن را بررسی کنید و در مورد معتبر بودن آنها اطمینان کسب کنید. احتمال پیشامد و اتفاقات ناگوار در حوادث مربوط به رانندگی همیشه وجود دارد. برای مثال در صورت بوجود آمدن هرگونه آسیب و ضرر و زیان به بدنه خودرو یا حتی سرقت ان بهتر است اتومبیل مربوطه بیمه شخص ثالث و بدنه داشته باشد.
  4. دقت داشته باشید حتما به سراغ تنظیم قرارداد و شرکت های فعال و معتبر در این حوزه بروید، به هیچ عنوان به سائلی همچون اعتماد متقابل اطمینان نکنید و مصائب و مشکلات احتمالی را در نظر داشته باشید. مسائلی همچون رفاقت یا دوستی صمیمی برای اجاره ماشین بدون راننده کافی نیستند و تنها چیزی که باعث ایجاد اطمینان خاطر برای طرفین می شود و اعتبار حقوقی دارد، تنظیم قرارداد است.

چند موضوع اساسی دیگری که باید در مورد اجاره خودرو بدون راننده بدانید:

  1. قرارداد های مربوط به اجاره خودرو بدون راننده را با دقت بررسی کنی. قراردادی که شما امضا می کنید دارای اعتبار قانونی هستند و متعهدین در چنین قراردادی می توانند با استناد به مفاد آن در جریان های قضایی از استاد به متن آن استفاده کنند.. پس به شما توصیه میکنیم که قبل از امضا کردن قرارداد تمامی نکات آن را با دقت بخوانید و در مرد آنها اطلاعات لازم را بدست آورید.
  2. قبل از آنکه اتومبیل مورد نظرتان را برای قرارداد انتخاب کنید بهتر است عاقلانه فکر کنید و تصمیم بگیرید شما باید بتوانید با توجه به هزینه ای که می پردازید، بهترین استفاده را از قرارداد ببرید، بنابراین بهتر است به مسائلی همچون تعداد نفرات و نوع مراسم و مسیری که می خواهید با اتومبیل خود بپیمایید دقت داشته باشید
  3. اگر تعداد شما دو نفر است بهتر است به سراغ خودروهایی بروید که ظرفیت آنها پایینتر است و مناسب دو نفر است؛ عولا بر اساس سال تولید و نوع خودرو وظرفیت انها هزینه های اجاره خودرو مشخص می گردد. کسانی که قصد دارند به صورت خانوادگی از خودرو استفاده کنند بهتر است به سراغ اتومبیل هایی با ظرفیت بالاتر بروند.
  4. فراموش نکنید که پس از امضا قرارداد، حتما اتومبیل مورد نظر را قبل از تحویل سوئیچ به طور کامل بررسی کنید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و آسیب، خسارت آن به ما واگذار نکرد و مجبور نشوید هزینه ای را بپردازید که مربوط به شما نمی باشد.

بررسی فنی و بیمه خودرو !

اگر مطالب قبلی وب سایت ما را مطالعه کرده باشید به خوبی با اهمیت بیمه خودرو اجاره ای آشنا هستید. اکیدا توصیه می کنیم قبل از آنکه سوئیچ را تحویل بگیرید اقدام به امضای قرارداد کنید و وضعیت بیمه خودرو را بررسی کنید. خودرویی که اجاره می کنید باید دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث باشد. در سایر کشورها بیمه ای به نام بیمه طلایی یا مکمل نیز وجود دارد که در ایران زیاد رایج نیست. خودرو را از نظر فنی مورد بررسی قرار دهید و پوشش های لازم و کافی را برای بیمه آن انتخاب کنید.

نکات مهم در اجاره خودرو بدون راننده

در هنگام اجاره خودرو بدون راننده باید نکات بیشتری را مدنظر قرار دهید تا مشکلات احتمالی به وجود نیاید. زیرا راننده به عنوان یک نماینده از جانب شرکت عمل می کند و هنگامی که در خودرو حضور نداشته باشد مسئولیت های فراوانی شامل حال شما خواهد شد. بسیاری از آژانس های کرایه اتومبیل شرایط ویژه تری را در خصوص اجاره خودرو لوکس نسبت به خودروی معمولی در نظر می گیرند که ممکن است با اوضاع فعلی شما سازگار نباشد. پس بدون عجله، قوانین آن را مطالعه کنید و اگر سوالی در خصوص مفاد آن دارید با شرکت رنت در میان بگذارید.

چک کردن وضعیت خلاقی خودرو از دیگر نکات مورد توجه در رنت خودرو می باشد. مبلغ خلافی باید صفر باشد و بدنه خودرو از نظر خط و خش کاملا بی نقص باشد. تمام بخش های آن مانند موتور، سوئیچ، لاستیک ها  و … عملکرد مناسبی داشته باشند. تطابق پلاک و مشخصات خودرو امری ضروری می باشد که مسئولیت چک کردن آن به بر عهده شماست. هنگامی که خودرو را تحویل می گیرید به درج تاریخ تحویل توجه کنید تا به درستی نوشته شده باشد. زیرا اجاره خودرو به صورت روزانه یا ماهانه محاسبه می شود. با افزایش تعداد روزها، میزان کرایه مقرون به صرفه تر خواهد شد.

اجاره خودرو بدون راننده با قیمت مناسب

با توجه به وضعیت اقتصادی و شراب و نامساعدی که در حال حاضر به دلیل تورم وجود دارد، بسیاری از افراد نمی توانند برای اجاره خودرو بدون راننده اقدام کند و از این موضوع واهمه دارند. این موضوع کاملا درست است که به دلیل تورم های اقتصادی و افزایش قیمت خودرو و شرایط کمی سخت شده است و هزینه های برخی از شرکت های کرایه اتومبیل بسیار بیشتر از حد عادی شده است.

شرکت صداقت رنت در مقایسه با بسیاری از شرکت های کرایه خودرو شرایط نسبتا فوق العادهای را در نظر گرفته است و بهترین وتخصصی ترین خدمات مشاوره ای را به تمامی متقاضیان ارائه می دهد. افراد می توانند بدون هیچگونه نگرانی با هر مقدار بودجه ای که در دست دارند به شرکت صداقت رنت مراجعه کنند و بعد از مشاوره با کارشناسان متخصص در زمینه اجاره خودرو لوکس ، اقدامات لازم را انجام دهند.

 

قیمت اجاره خودروهای اقتصادی: ۷۰۰.۰۰۰ تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت اجاره خودروهای نیمه اقتصادی: ۱.۲۰۰.۰۰۰ تا ۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت اجاره خودروهای متوسط: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تا ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت اجاره خودروهای شاسی‌بلند: ۲.۵۰۰.۰۰۰ تا ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت اجاره خودروهای لوکس: ۴.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

 

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

1. گواهینامه رانندگی: یک گواهینامه رانندگی معتبر (بین‌المللی یا ملی)

3. کارت اعتباری: برای پرداخت وجه تضمین (بین‌المللی یا محلی)

5. مدارک شناسایی: کارت ملی یا پاسپورت 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید

مزایای اجاره خودرو بدون راننده

از مهم ترین مزایا کرایه خودرو بدون راننده این است که شما آزادی عمل دارید و می توانید به مکان هایی که قصد دارید بروید. همچنین اگر سفرتان خانوادگی است راحتی بیشتری در هنگام معاشرت و صحبت کردن با اعضای خانواده خود خواهید داشت. در واقع می توان گفت که فضای داخل خودرو به یک فضای خصوصی تبدیل می شود. توجه داشته باشید که هزینه اجاره خودروهای بدون راننده بیشتر از خودروهای با راننده می باشد.

به طور کلی مفهوم اجاره بر اساس یک نیاز اجتماعی شکل گرفته است. اما حال می خواهیم بدانیم این نیاز اجتماعی دقیقا چیست ؟

اولین و شاید مهمترین مزیت اجاره خودرو بدون راننده یا همراه با راننده در واقع همان هدف اولیه ایجاد چنین مفهومی است. به بیان ساده تر تلاش می کند فاصله طبقاتی را در اجتماع به نوعی کم رنگ تر کند. در واقع سطح اول هر جامعه ای از بهترین امکانات رفاهی برخوردار هستند. یکی از این امکانات، داشتن خودرویی لوکس و به روز است. خودرویی که در فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی می بینیم و هر کدام از ما دوست داریم حداقل برای یک بار هم که شده پشت فرمان آن بنشینیم. اما آیا این امکان پذیر است؟ همه ما میدانیم قیمت این چنین خودروهایی به اندازه ای زیاد است که حتی نمی توانیم آن را تصور کنیم! اما سوال مهم اینجاست که آیا به خاطر نداشتن چنین سرمایه ای نباید امکان استفاده از این چنین خودرویی را داشته باشیم؟ آیا تمام افراد جامعه این حق را ندارند که بتوانند از چنین امکاناتی حتی به صورت موقتی استفاده کنند؟ اجاره خودرو بدون راننده این اجازه را به اقشار مختلف جامعه می دهد که بتوانند با هزینه ای بسیار کمتر امکان استفاده از این خودروهای به روز جهانی را داشته باشند.

اجاره خودرو بدون راننده

در واقع نشستن پشت فرمان چنین خودروهایی و همچین پیدا کردن یک رتبه اجتماعی بالا حتی به صورت موقت می تواند تا حدودی فاصله اجتماعی میان اقشار متوسط با سطح اول جامعه را کاهش دهد. 

بیایید فرض کنیم که شما قصد دارید وارد جمعی شوید که نیاز است سطح اجتماعی بالایی داشته باشید. استفاده از اجاره خودرو بدون راننده این اجازه را به شما می دهد که بتوانید با استفاده از خودروهای لوکس سطح اجتماعی خوبی در آن جمع پیدا کنید.

اجاره مقرون به صرفه تر از خرید

افرادی در جامعه ما وجود دارند که اغلب کارهای روزمره خود را توسط وسایل نقلیه عمومی انجام می دهند. معمولا این افراد به ندرت احتیاج به خودرو پیدا می کنند و به همین دلیل اجاره آن برای آن ها مقرون به صرفه تر از خرید است. زیرا نگهداری خودرو دارای هزینه های ثابت مانند بیمه، تعویض روغن، تعویض قطعات، عوارض، مالیات و … می باشد. پرداخت این هزینه ها مقرون به صرفه نیست و بهترین راه حل اجاره خودرو می باشد. زیرا هزینه هایی که قرار است برای نگهداری خودرو پرداخت کنیم در ازای اجاره آن می پردازیم.

تجربه رانندگی با خودروی لوکس

بسیاری از افراد به خودروهای لوکس و لاکچری علاقه مند هستند اما به هر دلیلی توانایی خرید آن را ندارند. در حال حاضر قوانینی که برای خودروهای لوکس در کشور ما وجود دارد مقداری سختگیرانه است و افراد را دچار دردسرهای زیادی مانند مرخصی گرفتن و .. می کند. اجاره خودرو بدون راننده برای افراد گزینه مناسبی محسوب می شود. زیرا می توانند تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را تجربه کنند.

تجربه سفری لذتبخش

از مهم ترین مزایای اجاره خودرو بدون راننده این است که شما می توانید با خودروی مورد علاقه خود به مسافرت بروید. قطعا رفتن به مکان های صعب العبور، کویر، جنگل و … بسیار لذت بخش خواهد بود. جالب است بدانید که برخی از شرکت های رنت علاوه بر اجاره خودرو لوکس، اجاره خودرو شاسی بلند و … اقدام به اجاره خودرو آفرودی نیز می کند. این خودروها به دلیل سیستم دیفرانسیل، گزینه مناسبی برای کویر و مکان های صعب العبور می باشند.

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره اتومبیل بدون راننده | بررسی آن از دیدگاه حقوقی

اگر مطالب قبلی وب سایت ما را مطالعه کرده باشید به خوبی می دانید که اجاره خودرو نوعی قرارداد رسمی و قانونی محسوب می شود که انتقال مالکیت یک خودرو، به طور موقت به شخص دیگری واگذار می شود. فردی که خودرو را در مدت زمان محدود در اختیار می گیرد مسئولیت آن را بر عهده دارد و در قبال هر آسیبی که به طور عمد یا سهو به آن وارد شود مسئول است. این موضوع در خصوص خودروهای بدون راننده اهمیت بیشتری دارد. بر همین اساس برخی از افراد ترجیح می دهند خودرو را با راننده اجاره کنند تا از مشکلات احتمالی در امان بمانند.

مزیت اختصاصی اجاره خودرو بدون راننده

به جز این که اجاره خودرو بدون راننده به این فرد می تواند شخصیت اجتماعی مناسبی بدهد. می توان مزایای مختلفی برای یک فرد شمرد. شما نیازی نیست که سرمایه ای هنگفت برای خرید خودرو داشته باشید. در واقع شما با اجاره خودرو به قیمت بسیار کمتر با همان کیفیت و شاید هم بیشتر می توانید نیاز خودتان را برطرف کنید. همچنین شما دیگر نیازی به انجام هزینه هایی مانند نگهداری و … ندارید. در واقع همه این هزینه ها بر عهده شرکتی است که به شما خودرو اجاره می دهد. به جز این ریسک نگهداری این خودرو نیز بر عهده همان شرکت است.

شما در هر بار اجاره خودرو می توانید خودرویی جدید را امتحان کنید. در واقع اجاره خودرو بر خلاف خرید خودرو دست شما در انتخاب آزادانه و تقریبا ارزان قیمت خودرو باز می گذارد و شما می توانید با تنوع بیشتری هر خودرویی را که می خواهید بر اساس نیاز و ذائقه ی خودتان انتخاب کنید. این میزت مهمی است که حتی بسیاری از صاحبان خودروهای لوکس نیز از آن بی بهره اند. به طور مثال شما در مسافرت خانوادگی می خواهید از یک خودرو جادار و راحت استفاده کنید و در جایی دیگر به دنبال یک خودروی اسپرت هستید. اجاره خودرو بدون راننده این امکان را به شما می دهد که امکان تغییر خودرو و ایجاد تنوع بر اساس نیاز خودتان را داشته باشید .

معایب اجاره خودرو بدون راننده

پس از آنکه به مزایای اجاره خودرو بدون راننده اشاره کردیم نوبت به این می رسد که معایب اجاره خودرو بدون راننده را بررسی کنیم. از مهم ترین معایب آن این است که باید مبلغ بیشتری بابت ضمانت پرداخت کنید و ریسک بالاتری را بپذیرید. هنگامی که خودرو بدون راننده به شما تحویل داده می شود تمام مسئولیت های ناشی از سرقت، خسارت، تصادف، آتش سوزی و … بر عهده شما خواهد بود. همچنین باید زحمت رانندگی در خیابان های شلوغ را به جان بخرید و در هنگام پارک خودرو به دنبال پارکینگ مناسب باشید. 

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

رنت خودرو بدون راننده در تهران و دیگر شهرهای بزرگ تا حدی دلهره آور است و دارای چالش های نسبتا زیادی است. امروزه بسیاری از افرادی که درگیر پرونده ها و دعاوی مختلف حقوقی مربوط به کرایه اتومبیل می شوند معمولا به دلیل ناآگاهی و عدم مراجعه به یک مرکز معتبر و قانونی اجاره خودرو دچار این مشکلات می شوند. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به صورت ناخواسته با این مشکلات روبرو شده اید بهتر است از افراد متخصص حقوقی کمک بخواهید. اما حقیقت آن است که از زمان های گذشته گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است. 

شما بهتر است در ابتدا تحقیقات لازم و اولیه را انجام دهید تا در دام سودجویان و افراد غیر حرفه ای نیفتید..متاسفانه امروزه تعداد سودجویان و کلاهبردارانی که وارد عرصه های مختلف تجاری شده اند کم نیست و حتی روز به روز نیز در حال افزایش است، همین موضوع باعث شده است تا این مسئله  نیز تا حد زیادی دلهره وار باشد و فکر افراد را به خود مشغول کند. شرکت اجاره خودرو صداقت رنت با در نظر گرفتن این نیاز اساسی مردم امروزه سعی کرده است تا شرایط نسبتا آسانی را فراهم کند و از آنجایی که این شرکت معتبر کاملا قانونی تشکیل شده است و تمامی شرایط حقوقی را رعایت کرده است، افراد به راحتی می توانند با خیال راحت برای کرایه اتومبیل های مورد نظر خود به این مرکز مراجعه کنند.

اجاره خودرو بدون راننده دارای شرایط و مراحل خاصی است که افراد باید در ابتدا با تمامی این موارد آشنایی پیدا کنند و سپس با داشتن اطلاعات کامل به راحتی خودرو مورد نظر خود را کرایه کنند. گروه حرفه ای و با تجربه صداقت رنت آماده ارائه اطلاعات کامل در زمینه کرایه اتومبیل به عموم کردم است و می تواند تمامی مسائل مختلف مربوطه را به طور کامل به آنها توضیح دهید و کارشناسان دلسوز گروه صداقت رنت از صفر تا صد مراحل اجاره خودرو را در کنار متقاضیان خواهند بود تا هیچ گونه مشکلی باعث ایجاد آسیب و خسارت به آنها نشود.

سوالات متداول

بسته به نوع خودرو درخواستی شما مبلغ متفاوت خواهد بود.

محدودیت کیلومتری خودروهای ایرانی 350 کیلومتر، خودروهای خارجی 250 کیلومتر در طول روز می باشد.
بله، درصورتی‌که بخواهید از خودروی بدون راننده به‌عنوان ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید.
اجاره خودرو بدون راننده و مزایای آن
5/5 - (1 امتیاز)