اجاره ماشین عروس پورشه

اجاره ماشین عروس پورشه انتخاب بسیاری از جوانان است. زیرا پورشه علاوه بر آنکه یک خودروی لوکس محسوب می شود از امکانات و قابلیت های ویژه ای نیز برخوردار است که نمی توان آن ها را در خودروهای معمولی یافت. اجاره پورشه در مدل های متنوع امکان پذیر است.

به طور مثال برخی از زوج های جوان به اجاره ماشین عروس پورشه ماکان علاقه مند هستند و برخی دیگر اجاره ماشین عروس پورشه باکستر را ترجیح می دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اجاره ماشین عروس پورش میتوانید با ما تماس بگیرید.

اجاره ماشین عروس پورشه

انتخابی‌های اجاره ماشین عروس

اجاره خودرو با راننده

خدمات رفاهی

اجاره ماشین عروس همراه با خدمات رفاهی نیز ارائه می‌شود. مطمئن باشید که در طول مسیر مراسم، همراه با آب، نوشابه و ... مراقبت می‌شوید.

اجاره خودرو با راننده

زمانبندی منعطف

با اجاره ماشین عروس، شما می‌توانید زمانبندی رانندگی خود را به آسانی تنظیم کنید. از این خدمت برای روز عروسی یا مراسم‌های مختلف استفاده کنید.

اجاره خودرو با راننده

شیک و با کلاس

با اجاره ماشین عروس، شما می‌توانید از بین مجموعه‌ای از خودروهای شیک و با کلاس انتخاب کنید. از اتومبیل‌های لوکس و اسپرت تا خودروهای کلاسیک و زیبا، همه در اختیار شماست.

اجاره ماشین عروس پورشه با صداقت رنت

سوالات متداول

بله، شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود رنگ و مدل ماشین عروس را انتخاب کنید.

 

بله، شما می‌توانید تزئینات خاصی را برای ماشین عروس انتخاب کنید و از شرکت اجاره‌دهنده درخواست کنید.

 

بله، شرکت‌های اجاره ماشین عروس عمدتاً ماشین‌ها را با شوفر عالی و مجرب اجاره می‌دهند.

 
اجاره ماشین عروس پورشه

اجاره ماشین عروس پورشه در تهران

از آنجایی که خودروهای کروک جذابیت زیادی دارند شاهد هستیم که اجاره ماشین عروس پورشه در مدل های متنوع از سوی زوج های جوان انجام می شود. هنگامی که ماشین عروس زیبا باشد و از طراحی خاصی برخوردار باشد تاثیر مثبتی بر تصاویر ثبت شده و کلیپ عروسی خواهد گذاشت. ماشین پورشه که در مدل های مختلفی از جمله باکستر، ماکان و … ارائه می شود جزو ماشین های پرشتاب و سریع دسته بندی می شود و به علت فرمان پذیری عالی، لذت بی نظیری در رانندگی را نصیب شما می کند.

فرقی نمی کند که به اجاره ماشین عروس پورشه ماکان علاقه مند هستید یا می خواهید اجاره ماشین عروس پورشه باکستر را برای شب ازدواج خود انتخاب کنید. بلکه شرکت هایی همچون صداقت رنت با درنظر گرفتن شرایط خاص عروس و دامادهای جوان، تلاش می کند تا بهترین شرایط را در اختیار آن ها انجام دهد. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های فعال در حوزه رنت خودرو در شهر تهران محسوب می شود که سال های طولانی از فعالیت آن می گذرد. امکان اجاره خودروهای متنوع از جمله پورش ماکان به صورت باراننده و بدون راننده وجود دارد که قطعا هزینه رنت خودرو بدون راننده بیشتر خواهد بود.

اجاره ماشین عروس پورشه

شرایط اجاره ماشین عروس پورشه

  • برای اجاره ماشین عروس پورشه باید به محدودیت زمانی آن توجه کنید. خودروهایی که به عنوان ماشین عروس اجاره داده می شوند از ساعت 9 صبح در اختیار فرد قرار می گیرد و او موظف است بعد از اتمام مراسم در ساعت 12 شب خودرو را به شرکت برگرداند. یعنی محدودیت زمانی ماشین عروس 15 ساعت می باشد که اگر از این مدت تجاوز کرد باید به ازای هر ساعت جریمه آن را بپردازید.
  • در هنگام اجاره ماشین عروس پورشه باکستر یا ماکان، باید فرم هایی که مربوط به لوکیشن هستند را اعلام کنید.به طور مثال لوکیشن ها شامل آرایشگاه عروس، محل عکاسی، فیلمبرداری و …. است.
  • اگر مقصد شما خارج از شهر تهران و حومه آن باشد باید هزینه مربوط به این موضوع را نیز بپردازید. در واقع هزینه خروج خودرو از شهر به هزینه اصلی رنت اضافه خواهد شد.

مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس پورشه

فرقی نمی کند که قصد اجاره ماشین عروس پورشه ماکان ، باکستر یا سایر مدل ها را دارید. بلکه مهم این است که در هنگام رزرو یا اجاره آنلاین و حضوری این خودرو، مدارک زیر را تحویل دهید. توجه داشته باشید که در صورت اجاره خودرو با راننده نیاز به ارائه مدارک خاصی به جز هزینه رنت نخواهید داشت. اما اگر بخواهید خودرو را بدون راننده اجاره کنید باید مدارک لازم و کافی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را به شرکت تحویل دهید:

  • ارائه گواهینامه رانندگی با مدت زمان اعتبار کافی ( حداقل 6 ماه)
  • ارائه اصل یا کپی مدارک هویتی ( شناسنامه، کارت ملی)
  • ارائه مدرک نشان دهنده محل کار
  • ارائه چک صیادی به میزان ارزش ریالی خودرو
  • پرداخت مبلغ ودیعه یا دیپوزیت علاوه بر مبلغ کرایه ( به عنوان ضمانت)

شرایط بیمه اجاره پورشه

همان طور که می دانید پورشه یکی از گران قیمت ترین خودروهای موجود نه تنها در ایران، بلکه در جهان است و از قیمت بالایی در بازارهای بین المللی برخوردار است. این موضوع بر هزینه اجاره آن هم تاثیر گذاشته و این خودرو را نسبت به بسیاری از خودروهای دیگر، گران تر کرده است. به همین دلیل اغلب مشتریان در هنگام اجاره آن دغدغه زیادی دارند و نگران موضوعاتی همچون تصادف، سرقت، خرابی و … هستند.

شرکت های اجاره دهنده خودرو پورشه با ارائه بیمه بدنه و شخص ثالث تلاش می کنند تا این دغدغه را در مشتریان کاهش دهند. اما هنگامی که خودرو دچار تصادف یا سانحه شود، تنها بخشی از خسارت را شرکت بیمه گر پرداخت می کنند و پرداخت مابقی آن به عنوان فرانشیز برعهده مشتری است. بسیاری از مشتریان تمایلی به پرداخت فرانشیز ندارند و به دنبال راهکاری هستند که هیچ گونه مبلغی را در هنگام وقوع حادثه پرداخت نکنند.

شرکت صداقت رنت با ارائه بیمه تکمیلی، به این خواسته مشتریان احترام گذاشته و آن ها را از پرداخت فرانشیز، هزینه استهلاک و … معاف کرده است. خرید بیمه تکمیلی از شرکت صداقت رنت امری اختیاری است و مشتریان می توانند بابت کاهش ریسک های احتمالی آن را انتخاب کنند.

اجاره ماشین عروس پورشه

امکانات ویژه صداقت رنت برای عروس و دامادها

اگر قصد اجاره ماشین عروس پورشه از شرکت صداقت رنت را دارید  باید بدانید که این شرکت امکانات ویژه ای از جمله گل آرائی را برای زوج های جوان درنظر گرفته است. تنها کافیست از آلبوم مربوطه دیدن کنید و یکی از بهترین و زیباترین طرح ها را انتخاب کنید. کارشناسانی که در این شرکت مشغول به فعالیت هستند می توانند در زمینه انتخاب بهترین طرح، هماهنگی آن با رنگ خودرو و … به شما مشاوره بدهند.

اجاره ماشین عروس پورشه همراه با گل آرائی

مشاوره هایی که در زمینه انتخاب بهترین طرح برای گل آرائی ارائه می شود کاملا رایگان است و شما می توانید یک پکیج با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت را انتخاب کنید. هنگامی که زوج های جوان گل آرائی خودروی اجاره ای را به شرکت رنت می سپارند یکی دیگر از دغدغه های خود را کاهش می دهند. زیرا انتقال خودرو به گل فروشی های موجود در سطح شهر، ریسک های مربوط به خود از جمله رانندگی در ترافیک های شهری، کیفیت گل آرائی و … را به همراه دارد. اما شرکت صداقت رنت بهترین گل آرائی را برای خودروهای اجاره ای از جمله پورشه ماکان و باکستر انجام می دهد.

لطفا امتیاز بدهید